Acasă Instituții publice în subordonare / coordonare Direcţia Administrare Pieţe Instituții publice în subordonare / coordonare Direcţia Administrare Pieţe 12/04/2022 6696 Adresa: Roman, str. Petrodava nr. 8, jud. Neamţ, cod poştal 611051Evenimente, Anunțuri, ComunicateFormulareRegulamente / activitățiOrganigramaContactEvenimente, Anunțuri, Comunicate 19.10.2023 – Direcția Administrare Piețe Roman, anunță organizarea unei licitații publice pentru inchiriere spații, în data de 25.11.2023, la sediul din str.Petrodava nr.8(Piața Centrală) 19/10/2023 19.04.2023 – Direcția Administrare Piețe Roman, anunță desfășurarea ședinței de licitație publică în data de 20.05.2023, ora 9.00, la sediul din str. Petrodava nr. 8 (Piața Centrală) 26/04/2023 31.10.2022 – Direcţia Administrare Pieţe – Anunță – organizarea unei licitaţii publice, în data de 26.11.2022 16/11/2022 23.05.2022 – Direcţia Administrare Pieţe – Anunță – organizarea unei licitaţii publice, în data de 25.06.2022 23/05/2022 12.04.2022 – Direcţia Administrare Pieţe – Anunță – organizarea unei licitaţii publice, in data de 07.05.2022 12/04/2022 Încărcați mai multe Formulare Formulare pentru participare la licitaţii în vederea închirierii de spaţii comercialeRegulamente / activități Lista funcţiilor contractuale şi a veniturilor salariale din cadrul Direcţiei Administrare Pieţe Roman la 30.09.2020 conform prevederilor Legii nr. 153/2017 şi H.C.L. nr. 320 din 19.12.2019, H.G.935/2019 H.C.L. 157 din 24.07.2019 privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi funcţionare al Direcţiei Administrare Pieţe Lista funcţiilor contractuale şi a veniturilor salariale din cadrul Direcţiei Administrare Pieţe Roman la 31.03.2020 conform prevederilor Legii nr. 153/2017 şi H.C.L. nr. 320 din 19.12.2019 Lista funcțiilor din cadrul Direcției Administrația Piețelor și Iluminat Public Roman și a salariilor la data de 30 septembrie 2018 conform Legii nr.153/2017 și al art.1 din H.C.L. Nr.160 din 31.07.2017 REGULAMENTUL DE FUNCŢIONARE A PIEŢELOR DIN MUNICIPIUL ROMAN ADOPTAT PRIN HCL nr. 53/30.03.2009 REGULAMENTUL,CAIETUL DE SARCINI PENTRU ÎNCHIRIEREA SPAŢIILOR AFLATE ÎN ADMINISTRAREA DAPBO SUNT CUPRINSE ÎN ADMINISTRAREA DAPBO SUNT CUPRINSE ÎN HCL nr. 14/13.01.2011 MODIFICATĂ PRIN HCL nr. 10/28.01.2015. Lista funcțiilor din cadrul Direcției Administrația Piețelor Bazar Obor Roman și a salariilor la data de 30 septembrie 2017 conform Legii nr.153/2017 și al art.1 din H.C.L . Nr.160 din 31.07.2017Organigrama Salarii de bază pentru funcţiile contractuale din cadrul Direcţiei Administrare Pieţe aferente familiei ocupaţionale "Administraţie OrganigramaContact Program de lucru: Luni – Joi: 08.00 – 16.30 Vineri: 08.00 – 14.00 Galerie Photo