7.1 C
Roman
19 martie 2024
Acasă Legislație

Legislație

Persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public:
Ana Alina Apăvăloaie – inspector Compartiment Relații Publice

Coordonatele de contact:
Denumire: Primăria Municipiului Roman
Sediul: Roman, Piața Roman-Vodă Nr.1
Telefon: 0233.741.119
Compartiment Relații Publice – Registratură – int 139 și 146, fax: 0233.741.604
E-mail:
Site : www.primariaroman.ro

Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
– Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art.7 din lege.

  • Lista cuprinzând documentele de interes public
    • Hotărâri ale Consiliului Local;
    • Dispoziții cu caracter normativ;
    • Rapoarte anuale de activitate;
    • Listă consilieri locali;
    • Declarații de avere, declarații de interese;
    • Lista autorizații de construire emise;
    • Lista PUD-uri aprobate;
    • Lista cu solicitanții de locuințe ANL aprobată prin HCL;
    • Informații cu privire la posturile vacante și ocuparea lor prin concurs;
    • Informații despre orașe înfrățite și cetățeni de onoare;
    • Informații despre entități în coordonare și subordonare;
    • Facilități pentru investitori;
    • Calendar evenimente;
    • Comunicate de presă;
    • Listă link-uri utile;
  • Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii
    • dispoziții ale primarului;
    • proiecte de hotărâri;
    • instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
    • note de discuții;
    • referate de aprobare;
    • fișe de audiență;
    • protocoale;
    • rapoarte;
    • studii;
    • analize;
    • prognoze;
    • proiecte de strategii;
    • scrisori sau adrese;
    • materiale de specialitate;
    • fișe de proiect;
    • contracte de achizitie publică;
    • procese-verbale;
    • adrese;
    • avize;
    • planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
    • planul urbanistic general;
    • certificate de urbanism și autorizații de construire/desființare;
    • autorizații pentru activități independente (asociații familiale, persoane fizice), autorizații taxi, autorizații de funcționare și avize pentru orarul de funcționare
    • autorizații de acces în zone cu restricții de tonaj;
    • date de cadastru;
    • date de stare civilă;
Sari la conținut