ROMÂNIA
JUDEŢUL NEAMŢ
MUNICIPIUL ROMAN
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr. 180 din 19.08.2021
privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Roman şi al serviciilor publice de interes local fără personalitate juridică
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ROMAN
Având în vedere:
- referatul de aprobare nr. 60722/2021 iniţiat de către Primarul municipiului Roman – domnul Leonard Achiriloaei, precum şi raportul de specialitate nr. 60935/2021 întocmit de Serviciul Resurse Umane, Salarizare;
- avizul de legalitate nr. 61267 din 13.08.2021 dat de Secretarul general al municipiului Roman, avizul favorabil nr. 36 din 17.08.2021 al comisiei pentru administraţie publică locală, sport şi turism, precum şi avizul favorabil nr. 192 din 17.08.2021 al comisiei juridice;
- prevederile art. 129, alin. (2), lit. „a” şi alin. (3), lit. „c” din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139, alin. (1), al art. 140, precum și al art. 196, alin. 1, lit. „a” din același act normativ;
HOTĂRĂŞTE
Art. 1 Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al aparatului de specialitate şi al serviciilor publice de interes local fără personalitate juridică, conform anexei la prezenta hotărâre.
Art. 2 La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, H.C.L. nr. 243 din 17.12.2020 se abrogă.
Art. 3 Primarul municipiului Roman prin aparatul de specialitate va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 4 Hotărârea se comunică, potrivit legii, autorităţilor şi persoanelor interesate prin grija secretarului general al municipiului.
Preşedinte de şedinţă
Consilier,
Elena CHELMUȘ
Contrasemnează,
Secretarul general al Municipiului Roman,
Gheorghe CARNARIU