ROMÂNIA
JUDEŢUL NEAMŢ
MUNICIPIUL ROMAN
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr. 212 din 19.10.2020
privind modificarea H.C.L. nr. 157/24.07.2019 privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi funcţionare a Direcţiei Administrare Pieţe
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ROMAN
Având în vedere :
- referatul de aprobare nr 20040/13.10.2020 iniţiat de către Viceprimarul cu atribuţii de Primar al municipiului Roman – doamna Roxana Ioana Iorga, precum şi raportul de specialitate nr. 20041 întocmit de Direcţia Administrare Pieţe;
- avizul de legalitate nr. 20122 din 13.10.2020 dat de Secretarul general al municipiului Roman, avizul favorabil nr. 77 din 15.10.2020 al comisiei pentru buget-finanţe, precum și avizul favorabil nr. 215 din 15.10.2020 al comisiei juridice;
- prevederile art. 129, alin. (2), lit. „a” şi alin. (3), lit. „c” şi ale art. 405, 407 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
În temeiul art. 139, art. 140, alin. (1), precum și art. 196, alin. 1, lit. „a” din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:
HOTĂRĂŞTE
Art. 1 Se aprobă modificarea anexei 3 la H.C.L. nr. 157/24.07.2019 privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi Regulamentului de Organizare şi funcţionare a Direcţiei Administrare ieţe, conform anexei nr. 1 la prezenta hotărâre.
Art. 2 Direcţia Administrare Pieţe, va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 3 Hotărârea se va comunica potrivit legii prin grija secretarului municipiului persoanelor şi autorităţilor interesate.
Preşedinte de şedinţă
Consilier,
Daniela-Gabriela SUMAN
Contrasemnează,
Secretarul general al Municipiului Roman,
Gheorghe CARNARIU