1.1 C
Roman
19 martie 2024
Acasă Evidența Persoanelor și Stare Civilă Birou Evidența Persoanelor

Birou Evidența Persoanelor

SECŢIUNE ÎN CURS DE ACTUALIZARE

Adresa: Roman, Str. Ştefan cel Mare, nr. 246, jud. Neamţ, cod poştal 611040

BIROUL DE EVIDENTA A PERSOANELOR
Adresa: Strada Stefan cel Mare Nr.246,mun.Roman.
IN ATENTIA CETATENILOR!

Incepand cu data de 17.07.2023 termenul de solutionare a cererii pentru eliberarea cartii de identitate este de maxim 5 zile lucratoare precum si cel de productie al cartilor de identitate stabilit de catre Directia Generala pentru Evidenta Persoanelor.

Direcţia Locală pentru Evidenţa Persoanelor

Funcție / Nume Nr. direct
Director executiv: Stanciu Carmen Ernestina
Biroul pentru evidenţa persoanelor
Adresa: Roman, Str. Ştefan cel Mare, nr. 246, jud. Neamţ, cod poştal 611040
Şef birou: Pitreţ Delia- Emilia 0233.742.862
Cioată Constantin, Atodiresei Dragoș-Vasile, Chiriac Liliana, Roșu Carmen-Elena, Bulai Ramona-Elena, Dornescu Simona-Elena, Ghimiciu Daniela, Curcudel Ionela Ramona, Macovei Iosif Marian, Fascas Oana Ancuta, Apostol Anca Elena

E-mail:

DIRECȚIA LOCALĂ DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR ROMAN

Cererile sunt oferite, în mod gratuit, la ghișeele serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor sau sunt disponibile, în format electronic, pe acest site.

În cazul tipăririi cererilor de pe site, acestea trebuie să fie în format A4, iar cele două pagini trebuie să se regăsească pe aceeași foaie (față și verso).

Cererile pot fi completate olograf sau prin alte sisteme de tehnoredactare, cu excepția rubricii destinată semnăturii, care trebuie completată numai olograf, doar în fața lucrătorului de la ghișeu de către solicitant și de către găzduitor, dacă este cazul.

Documentele sunt în format PDF și necesită instalarea aplicației Adobe Acrobat Reader pentru vizualizare, editare și tipărire.

DIRECȚIA LOCALĂ DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR ROMAN
– BIROUL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR –
PROGRAM CU PUBLICUL

LUNI 08.00 – 13.00 : PRIMIRI DOCUMENTE 14.00 – 16.00 : ELIBERĂRI DOCUMENTE
MARȚI 08.00 – 13.00 : PRIMIRI DOCUMENTE 14.00 – 16.00 : PRIMIRI DOCUMENTE
MIERCURI 08.00 – 13.00 : PRIMIRI DOCUMENTE 14.00 – 16.00 : ELIBERĂRI DOCUMENTE
JOI 08.00 – 13.00 : PRIMIRI DOCUMENTE 14.00 – 18.30 : PRIMIRI DOCUMENTE ; ELIBERĂRI DOCUMENTE
VINERI 08.00 – 14.00 ELIBERĂRI DOCUMENTE ; STAȚIA MOBILĂ – 24 COMUNE ARONDATE

PROGRAM AUDIENŢĂ
D.L.E.P. ROMAN – BIROUL EVIDENŢA PERSOANELOR

Director Executiv STANCIU CARMEN ERNESTINA
Șef Birou Pitreţ Delia- Emilia

MIERCURI – ORELE 12ºº – 14ºº

Sari la conținut