MUNICIPIUL ROMAN inițiază în data de 28.04.2025 procedura de consultare publică, în conformitate cu Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea  actualizării Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului Public de Administrare a Cimitirelor Umane din domeniul public și privat al municipiului Roman.

Propunerile, sugestiile și opiniile persoanelor interesate, cu privire la acest proiect pot fi depuse până la data de 30.05.2025 la Biroul Unic din cadrul Primăriei Municipiului Roman sau pe adresa de mail:

Postat 28.04.2025

Articolul precedentCarieră 03.04.2025 Direcţia Municipal Locato – organizează concurs promovare în treapta profesională imediat superioară a personalului contractual de execuţie din cadrul D.M.L.Roman Serviciul Reparaţii şi întreţinere
Articolul următorAnunț public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu – Strategia de Dezvoltare Teritorială a Zonei Urbane Funcționale Roman