Direcția Servicii Edilitare
Serviciul Administrare Parcări și Semnalizare rutieră

ANUNȚ

Începând cu data de 02.12.2020 se eliberează ABONAMENTELE de RIVERAN pentru parcările publice cu plată (TICHET ABONAMENT),pentru parcările cu bariere (CARD MAGNETIC) și pentru accesul în „Pietonal Ștefan Cel Mare” (CARD MAGNETIC).
Eliberarea se face în baza următoarelor documente:

  1. PERSOANE FIZICE
    • carte identitate (original și copie)
    • certificat de înmatriculare autoturism(original și copie) pe numele solicitantului
    • contract de leasing, dacă este cazul(prima pagină)-original și copie
    • în cazul autoturismului de serviciu:
      • împuternicire de la firmă- tipizat primărie
      • certificat de înregistrare al societății – copie
    • contract de comodat prin notariat pentru autoturism- dacă este cazul
    • contract vânzare – cumpărare apartament(în cazul persoanelor care dețin mai multe proprietăți).
  2.  PERSOANE JURIDICE
    • carte identitate(original și copie) administrator firmă
    • certificat de înmatriculare autoturism(original și copie)
    • contract de leasing, dacă este cazul(prima pagină)-original și copie
    • certificatul de înregistrare al societății la Registrul Comerțului
    • dovada adresei punctului de lucru, atunci când este cazul
    • prima pagina din actul constitutiv, din care să reiasă cine este administratorul firmei
    • autorizația de funcționare( unde este cazul).

Pentru relații suplimentare vă rugăm să vă adresați Serviciului Administrare Parcări și Semnalizare Rutieră, cam.64, din cadrul Primăriei Municipiului Roman.

Articolul precedentBilanț la 31.09.2020
Articolul următorAgenda de lucru a Primarului municipiului Roman (23-27 noiembrie 2020)