Luni, 18 ianuarie: ședință de lucru cu directorii și șefii de servicii, întâlnire de lucru cu Direcția Administrare Piețe, vizită aniversare centenar – veteran de război, avizări documente și certificări
Marți, 19 ianuarie: întâlnire administrativă cu Asociațiile de Proprietari, avizări documente și certificări
Miercuri, 20 ianuarie: ședință de lucru cu Direcția Club Sportiv Municipal Roman, întâlnire cu reprezentanții programului „Generația Tech”, avizări documente și certificări
Joi, 21 ianuarie: ședință de lucru cu directorii și șefii de servicii, pregătire ședință CL, avizări documente și certificări
Vineri, 22 ianuarie: conferință de presă, avizări documente și certificări

Articolul precedentAnunț – 13.01.2021 – Licitații parcări reședința pentru data de 21.01.2021,ora 17:00, cu înscrieri în perioada 14.01.2021, ora 8:30 – 20.01.2021, ora 12:00
Articolul următorANUNȚ 18.01.2021 DEZBATERE PUBLICA – Proiect de hotărâre privind procedura de comunicare a actelor