Luni, 15 noiembrie: ședință de lucru cu directorii și șefii de servicii, participare la ședința de îndată a Consiliului Local, avizări documente și certificări
Marți, 16 noiembrie: ședințe de lucru, participare la dezbaterea privind Planul de Dezvoltare Durabilă al municipiului Roman – alături de Consiliul Local și ONG-uri, avizări documente și certificări
Miercuri, 17 noiembrie: ședințe de lucru, vizite în teren, avizări documente și certificări
Joi, 18 noiembrie : ședință de lucru cu directorii și șefii de servicii, vizite în teren, avizări documente și certificări
Vineri, 19 noiembrie: conferință de presă, avizări documente și certificări

Articolul precedent15.11.2021 Anunț – PRIVIND DEZBATEREA PUBLICĂ A PLANULUI DE MOBILITATE URBANĂ DURABILĂ AL MUNICIPIULUI ROMAN
Articolul următorCarieră 21.10.2021 Direcția de Asistență Socială 4 posturi contractuale