Luni, 11 ianuarie: ședință operativă cu directorii și șefii de servicii, întâlnire de lucru cu Serviciul pentru Situații de Urgență, ședință la Prefectura Neamț, monitorizare implementare proiect digitalizare, avizări documente și certificări
Marți, 12 ianuarie: ședință de lucru cu LPS și CSS Roman, verificare în teren a centrelor de vaccinare din Roman, monitorizare implementare proiect digitalizare, avizări documente și certificări
Miercuri, 13 ianuarie: ședință de lucru cu Direcția Club Sportiv Municipal Roman, monitorizare implementare proiect digitalizare, avizări documente și certificări
Joi, 14 ianuarie: ședință operativă cu directorii și șefii de servicii, conferință de presă, avizări documente și certificări
Vineri, 15 ianuarie: ședințe de lucru cu Direcțiile, avizări documente și certificări

Articolul precedentANUNȚ 11.01.2021 DEZBATERE PUBLICA – proiect de hotărâre pentru modificarea și completarea H.C.L. nr. 244/2020 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2021
Articolul următorCarieră 08.12.2020 Direcţia Municipal Locato 5 locuri