În conformitate cu dispozițiile Legii nr.152/1998R, privind înființarea Agenție Naționale pentru Locuințe, precum și cele ale H.G. nr. 962/2001 pentru aplicarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe, cu modificările si completările ulterioare, ale prevederilor din H.C.L. Roman nr. 69/26.03.2020, privind aprobarea Regulamentului privind cadrul, modalitatea și criteriile de analiza și soluționare a cererilor de atribuire a locuințelor pentru tineri, construite prin A.N.L., vă comunicăm că, data limită pentru depunerea dosarelor în vederea întocmirii „Listei de prioritate pentru acordarea locuinței A.N.L” privind repartizarea locuințelor pentru tineri, destinate închirierii, este 31.12.2024.

                Persoanele interesate, majore în vârstă de până la 35 ani la data depunerii cererii, care își desfășoară activitatea Municipiul Roman și care nu dețin în proprietate locuință pe raza municipiului, să depună la Biroul Unic din cadrul Primăriei Roman, cerere pentru repartizarea unei locuințe, însoțită de documentele justificative.

Totodată, data limită pentru actualizarea dosarelor de către solicitanții titulari de cerere este de 31.01.2025.

Actualizarea se referă la:

  • adeverințe de salariat pentru titularul dosarului care trebuie să își desfășoare activitatea în municipiul Roman și pentru membrii majori ai familiei (șoț/soție, copii), cu venitul net lunar. În cazul în care ceilalți membri majori ai familiei nu realizează venituri, este necesară o adeverință eliberată în acest sens de către ANAF.
  • orice alt document care a fost emis ulterior depunerii dosarului și care dovedește o schimbare a situației titularului (certificat de căsătorie, certificat de naștere a unui copil, acte de absolvire studii, modificarea domiciliului, număr de telefon, etc.).

Documentele se depun la Biroul Unic din cadrul Primăriei Roman.

Articolul precedentCarieră 18.11.2024 – Primăria Municipiului Roman organizează concursul de promovare pentru ocuparea unei funcții de conducere vacante de șef serviciu, grad II, la Serviciul Managementul Actelor Administrative Și Monitorizare Servicii Publice din cadrul Direcției Juridice și Administrație Publică
Articolul următorCarieră 23.12.2024 Direcția de Asistență Socială Roman organizează examen de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut pentru funcție publică de execuție, de inspector I asistent la Compartiment achiziții publice, aprovizionare, IT, SSM