MUNICIPIUL ROMAN

Plata indemnizației pentru personalul din secțiile de votare la alegerile din 24 noiembrie 2024, respectiv președinte, locțiitor, membri, operator de tabletă și informaticieni se va efectua în perioada 03.12.2024 – 06.12.2024, la ghișeul de la etajul 1, intrarea în primărie la taxe și impozite, după următorul program:

– 03.12.2024: 11:30-16:00
– 04.12.2024: 11:30-16:00
– 05.12.2024: 11:30-16:00
– 06.12.2024: 10:00-13:00

Sumele se eliberează doar persoanelor de pe statele de plată, în baza buletinului/cărții de identitate sau procurii notariale, în cazul persoanelor care nu pot ridica personal banii în perioada menționată.
Conform Notei nr. 15275/19.11.2024 a Instituției Prefectului, plata indemnizațiilor personalului din secțiile de votare se va face doar în numerar, pe bază de semnătură.

Articolul precedentPublicație căsătorie 10 decembrie 2024
Articolul următorCarieră 13.11.2024 – Primăria Municipiului Roman organizează concursul de recrutare pe durată nedeterminată a postului vacant, contractual de inspector de specialitate IA la Compartimentul Documentații și gestiune patrimoniu servicii edilitare din cadrul Direcției Servicii Edilitare