MUNICIPIUL ROMAN

Plata indemnizației pentru personalul din secțiile de votare la alegerile parlamentare din 01 decembrie 2024, precum și pentru turul II al alegerilor prezidențiale se va efectua în perioada 17.12.2024 – 20.12.2024, la ghișeul de la etajul 1, intrarea în primărie la impozite și taxe, după următorul program:

– 17.12.2024: 11:30-16:00
– 18.12.2024: 11:30-16:00
– 19.12.2024: 11:30-16:00
– 20.12.2024: 11:30-13:00

Sumele se eliberează doar persoanelor de pe statele de plată, în baza buletinului/cărții de identitate sau procurii notariale, în cazul persoanelor care nu pot ridica personal banii în perioada menționată.
Conform Notei nr. 15275/19.11.2024 a Instituției Prefectului, plata indemnizațiilor personalului din secțiile de votare se va face doar în numerar, pe bază de semnătură.

Articolul precedent16.12.2024 Anunț – public privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu
Articolul următorCarieră 13.11.2024 Direcția de Asistență Socială Roman organizează concurs de angajare 1 post funcţie publică de inspector clasă I, la Compartiment de strategii, programe, proiecte în domeniul asistenței sociale și relația cu asociațiile și fundațiile