În conformitate cu prevederile H.C.L. nr. 279, din 11.12.2024, privind prorogarea termenului de notificare a organului fiscal prevăzut în anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 219/19.09.2024, privind aprobarea procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor fiscale principale restante la 31.08.2024 inclusiv, datorate bugetului local de către contribuabilii de pe raza administrativ teritorială a Municipiului Roman, modificată și completată prin HCL 272/27.11.2024, contribuabilii persoane fizice și juridice pot depune notificări privind intenția de a beneficia de anularea majorărilor până la data de 19.12.2024 inclusiv și beneficiază de anularea majorărilor de întârziere cu condiția achitării obligațiilor de plată până la data de 19.12.2024 inclusiv.
Informații suplimentare se pot obține la sediul instituției noastre, din Roman – Biroul Unic, Piața Roman-Vodă, nr. 1, județul Neamț.

Articolul precedentCarieră 08.11.2024 – Primăria Municipiului Roman organizează concursul de recrutare pe durată nedeterminată a unui post vacant, de funcţie publică, în cadrul Serviciului Juridic și recuperări creanțe, Direcția Juridică și Administrație Publică
Articolul următor13.12.2024 – ANUNȚ 13.12.2024 DEZBATERE PUBLICA – Plan Urbanistic Zonal – CONSTRUIRE LOCUINȚĂ INDIVIDUALĂ, ÎMPREJMUIRE ȘI BRANȘAMENTE LA UTILITĂȚI – str. Veronica Micle, nr. 15