ROMÂNIA
JUDEŢUL NEAMŢ
MUNICIPIUL ROMAN
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E
Nr. 221 din 19.11.2020
privind alegerea preşedintelui de şedinţă
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ROMAN
Având în vedere prevederile art. 123 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
Luând în considerare prevederile art. 6 din H.C.L. nr. 230 din 26.09.2019 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Consiliului Local Roman;
Văzând avizul pentru legalitate nr. 22619 din 18.11.2020 dat de Secretarul general al municipiului Roman;
În temeiul art. 139, art. 140, alin. 1 şi al art. 196, alin. 1, lit. “a” din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
HOTĂRĂŞTE
Art. 1 Se alege dna Teodora BACIU ca preşedinte de şedinţă pe o durată de 3 luni, respectiv lunile noiembrie, decembrie 2020 și ianuarie 2021.
Art. 2 Hotărârea se comunică, potrivit legii, autorităţilor şi persoanelor interesate prin grija secretarului general al municipiului.
Preşedinte de şedinţă
Consilier,
Teodora BACIU
Contrasemnează,
Secretarul general al Municipiului Roman,
Gheorghe CARNARIU