Persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor de interes public:
Ana Alina Apăvăloaie – inspector Compartiment Relații Publice
Legislație
Coordonatele de contact:
Denumire: Primăria Municipiului Roman
Sediul: Roman, Piața Roman-Vodă Nr.1
Telefon: 0233.741.119
Compartiment Relații Publice – Registratură – int 139 și 146, fax: 0233.741.604
E-mail:
Site : www.primariaroman.ro
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
– Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art.7 din lege.
- Lista cuprinzând documentele de interes public
- Hotărâri ale Consiliului Local;
- Dispoziții cu caracter normativ;
- Rapoarte anuale de activitate;
- Listă consilieri locali;
- Declarații de avere, declarații de interese;
- Lista autorizații de construire emise;
- Lista PUD-uri aprobate;
- Lista cu solicitanții de locuințe ANL aprobată prin HCL;
- Informații cu privire la posturile vacante și ocuparea lor prin concurs;
- Informații despre orașe înfrățite și cetățeni de onoare;
- Informații despre entități în coordonare și subordonare;
- Facilități pentru investitori;
- Calendar evenimente;
- Comunicate de presă;
- Listă link-uri utile;
- Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii
- dispoziții ale primarului;
- proiecte de hotărâri;
- instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare;
- note de discuții;
- referate de aprobare;
- fișe de audiență;
- protocoale;
- rapoarte;
- studii;
- analize;
- prognoze;
- proiecte de strategii;
- scrisori sau adrese;
- materiale de specialitate;
- fișe de proiect;
- contracte de achizitie publică;
- procese-verbale;
- adrese;
- avize;
- planuri urbanistice de detaliu sau zonale;
- planul urbanistic general;
- certificate de urbanism și autorizații de construire/desființare;
- autorizații pentru activități independente (asociații familiale, persoane fizice), autorizații taxi, autorizații de funcționare și avize pentru orarul de funcționare
- autorizații de acces în zone cu restricții de tonaj;
- date de cadastru;
- date de stare civilă;